Zadowolenie odbiorców z usług medycznych. Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza

35,77

Description

Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia.Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.Autorzy: Mariola Bidzan Paweł Jurek Monika Bidzan-Wiącek Ilona Bidzan-Bluma Aleksandra Szulman-WardalFormat: B5Objętość: 148Oprawa: MiękkaRok wydania: 2022Wydawca: Difin

Nauki humanistyczne i społeczne

20th century boys, bolało, holly webb książki, empik rybnik focus, refectocil henna, mężczyźni którzy nienawidzą, straż pożarna playmobil, atak zombie, dariusz rosiak książki, torby bawełniane, lego minecraft opuszczona kopalnia, pistolety na kapiszony, miejsca pełne bogactw, pop it zestaw

yyyyy

+0